Dålig uppdatering, I know..

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna och det beror mest på att jag har haft fullt upp och på att jag varit så jäkla trött. Igår somnade jag kl 20.00 men A väckte mig däremot kl 00.00 och jag var vaken en stund med honom. Men när jag väl blev pigg så somnade han ifrån mig! Damn. Men det tog ungefär en timme så somnade jag också.

Lördagen var föresten väldigt trevlig. Fast vi blev mindre folk än anat. Det var jag, Sara, Magda och Frida och vi sjöng kareoke den stösta delen av kvällen. Sen kring 22.00 (tror jag) begav sig Magda och Frida till en fest men jag och Sara stannade hos henne eftersom vi inte tog oss hem. Men det var lika mysigt det. Vi sjöng lite mer kareoke och sen såg vi National Treasure (som jag sett typ 5 gånger tidigare). Jaa, vi gick och la oss kring 4.00 och somnade nästan direkt. Det var riktigt trevligt! Tack för en bra kväll tjejer!

Igår så blev det en mysdag. Var som sagt väldigt trött och passade på att vara med A. Vi Såg Erik och Mackan och direkt efter det somnade jag. Och så mycket mer har jag inte hunnit göra förutom att vi hade sovmorgon idag som jag inte visste att vi hade. Så jag var aaalldeles för tidigt på skolan fast vi började 11.30. Jag kom till skolan 8.00 så det var lite mindre roligt. Annars har vi sett en föreläsning idag av Oskar Petterson (tror jag att han hette). Den var jätte bra och om ni får tillfälle att se den föreläsningen så ska ni göra det.

Lägger upp bilder ifrån helgen imorgon kanske. Har inte hunnit lägga in dom än. Ha det bra!

Kommentarer
Jennie säger:

Hej Linda

Jag kommer hem den 23. Landar nån gång vid 10-tiden och ska börja jobba kl. 15.00. Hur är det med dig hemma då. Går det bra i skolan och har du hört något om arbetet som du skrev om folkmorden?

Kramar

2008-12-15 | 22:07:05
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback