23 timmar till tolv-slaget!

Det är ungefär 23 timmar till 12-slaget. Jippi! Och dagen efter nyår ska jag och mamma börja med Gi-metoden. Jag är taggad. Har just läst igenom vad man får äta och vad man inte får äta. Det verkade inte vara så farligt. Men vi får väl se hur det går. Jag längtar iallafall till imorgon (idag). Men nu ska jag troligtvis gå och lägga mig och läsa och vänta på att den pokerberoende A ska ringa. Jag måste ha massa grejjer härifrån till imorgon och jag vill helst vara här hemma och göra mig iordning för här har jag precis allt jag behöver. Men han ville inte följa för han var rädd för att han skulle hosta hela natten. Men nu ska jag ta och försöka hitta på något annat. Ha det så bra! .. Och ha ett gott nytt år om jag inte hinner skriva något mer innan 12-slaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback