Pokerkväll!

Ikväll var jag på pokerkväll vilket gick riktigt bra. Jag kom tvåa av fyra personer! Och var grymt nära på att vinna hela alltet men självklart så förlorade jag ju allt i sista stund på grund av otur (inte något med skicklighet att göra här inte!). Men sammanfattningen av kvällen är att den var riktigt trevlig!

Före jag for och spelade poker så for jag förbi min bror en sväng som jag pratade om att göra tidigare, och som jag saknat dessa underbara människor! Kommer då inte dröja lika länge innan nästa gång jag far dit i alla fall kan jag lova. Här har ni lite bilder, för till och med det har hunnits med!

Jag och min bästa Lovis!

Min hög när den var som störst!

Som sagt, det gick bra för mig. Kom till och med på en vinnarpose!

Tills jag förlorade allt och gömde mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback