Haloweenhelg

I helgen har det varit halloween och det firades med att vi hade afterwork med jobbet på fredagen och att vi hade gemensam halloween och födelsedagsfest för Jimmy på lördagen så jag har haft fullt upp hela helgen.

Båda dagarna var helt underbart roliga och det var länge sen jag hade det så trevligt. På fredagen fick kameran tyvärr inte följa med men det blev en hel del bilder från i lördags i alla fall.

Sara, johanna, jag och Jenny var i full gång.

Jag och Anton matchade i år igen!

Idag blir det nog en ganska lugn dag. Ska försöka ta mig ut på en promenad men förutom det händer det nog inte så mycket tills det att jag ska jobba kl 17-21. Anton har sportlov den här veckan och önskar bara att han kunde vara ledig någon gång så att jag kan vara med han på dagarna men den supereffektiva Anton har bestämt sig för att jobba hela veckan istället så även denna vecka blir ensam. Dock så ska jag jobba åt piteortens med att dema på Coop torsdag och fredag så då kommer det ju bli lite variation i alla fall och så kommer det bli skönt att få en vanlig arbetsdag och kanske hinna med att hitta på någonting på kvällen. Nä nu ska jag se lite serier, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback