Bakisdag utan att vara så värst bakis!

Det är långa mellanrum mellan inläggen nu igen så tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg nu när jag ändå inte har någonting annat för mig.

Igår så var jag på tjejfest hos Jenny K vilket var hur trevligt som helst och det var riktigt roligt att få umgås med mina tjejer igen. Det blev dock en ganska tidig kväll för mig eftersom alla andra bestämde sig för att fara ut på krogen och jag hade absolut ingen lust att göra det så jag begav mig hemåt istället för att se en film med min boyfreind. Hade till och med med mig kameran så det blev en hel del bilder men eftersom jag sitter hos Anton för tillfället har jag ingen möjlighet att föra över dem, men om ni har tur så kanske jag kommer ihåg att föra över dom ikväll!

Annars så har det inte hänt så mycket, ikväll ska nog Sara och Jennifer komma förbi och umgås och så ska jag även försöka att hinna med att hälsa på min bror + familj eftersom det börjar bli ett tag sen, men annars blir det nog en relativt lugn kväll.

Ni ska i alla fall få en bild på en tavla på mig och Anton som jag målade för några veckor sedan eftersom det var så länge sen jag bjöd på nå bilder och det ser ju så tråkigt ut annars, så den blev så här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback