Vilken helg!

Vilken helg det har varit! Valborg var helt underbart bra och det slutade med utgång till krogen. Dock så var det tyvärr inte så jättemånga man kände där men träffade ändå helt underbart bra människor. Tog dessutom en del bilder med dom är hemma i kameran och eftersom jag är på skolan nu så är dom rätt så otillgängliga så dom får ni se senare istället.

Dock så är jag trött idag, och har dessutom ingen ork så fastän jag måste plugga så orkar jag inte, vilket inte känns bra alls. Ska i alla fall på stan sen och gå lite ärenden, så ska kanske försöka övertala någon av mina kära kompisar att följa.

Nu ska jag i alla fall försöka på någonting gjort, fast det är inte så lätt när både kroppen och hjärnan stretar emot, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback