Pluggkänsla?

Plugget går väl sådär, ärligt talat så har jag inte kommit i gång ännu tyvärr, men jag måste snart börja känner jag, för annars kommer jag aldrig börja. På tal om annat gick min tangentbordshållare just sönder, ni vet den där grejen som tangentbordet är på som sitter under bordet? Den bara lossnade. så nu har jag satt upp tangentbordet på självaste bordet och det är lite obekvämt. Jaja, alla ser ju att jag har ett rosa tangentbord i alla fall, hehe. Sara kom föresten hit en snabbis efter skolan, hon lyckades missa bussen så hon fick åka hit med mig och mamma. Det var trevligt att få umgås med henne lite mer även fast jag gjorde det senast igår.

Helgen är inte så planerad ännu så ni får gärna höra av er med förslag för just nu är jag ganska öppen, för förslag alltså. Men jaja, ska försöka ta tag i lite grejer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback