Vad ska jag göra ikväll?

Hejsan, jag sitter på skolan och har det helt okej. Jag försov mig i morse så jag får ta talet någon annan dag. Nu har jag snart samhälls och jag är jätte arg på samhälls frågorna, självklart är det en fråga som jag inte kan svara på och när jag äntligen får tag i mitt block så har jag pappret med mig med frågorna så jag får skicka in det ikväll istället. Gah. Nu börjar jag iallafall om ett tag och det är den sista lektionen.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Sandra ska ha någon fest hos oss men jag vet inte om jag ska vara hemma ändå, vågar inte lämna mitt rum obevakat. Plus att jag känner på mig att det kommer komma typ 100 stycken dit. Nu ska jag dra mig vidare iallafall.


Kommentarer
Em säger:

Hoppas du får en bra lördag!

Kram ,Em

2009-05-16 | 15:19:05
Bloggadress: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback