Silver shampo

Jag har precis tvättat mitt hår med silver shampo men jag tror inte att det blev så stor skillnad. Det är fortfarande blött så det kanske är lite tidigt att säga än men jag får väl titta hur det ser ut om ett tag.

Jag har just nött ett till avsnitt av gossip girl och det är ju så bra. Men nu ska jag sova tror jag, eller iallafall läsa litegrann.

Det kändes som om det här var ett väldigt onödigt inlägg, ville mest bara påpeka att jag har silver shampo i håret så att Therese ska sluta tjata om att jag måste verkligen få bort det gula i mitt hår. Silver shamponeringen är avklarad. Jag måste nog köpa en ny blond hårfärg ändå, men det ska nog ordna sig.

Jag tror att jag har glömt att berätta en väldigt bra nyhet: Igår fick jag reda på att jag kanske ska få jobba hela sommaren med att sälja korv och det kommer att bli jätte bra. Isåfall blir det att jobba 6 dagar i veckan. Jag kommer nog njuta att komma tillbaka till skolan sen, hehe. NU ska jag sova.

Kommentarer
Therese säger:

MEN HADE DU I DET I TVÅ TIMMAR? Du kan ju inte bara sätta i det å tvätta ut det direkt? Sätt in som en inpackning i två timmar med plastfolie över åsså gör du det några omgångar. Då jävlar.

2009-06-01 | 10:30:21
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Sandra säger:

är du seri`ös? menar du att du var så trög så att du tvättade ur de direk`t? inte konstigta ttd et inet blev nån skillnad....

2009-06-04 | 15:24:42
Bloggadress: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback