Present till min pojkvän

Hellu! Nu har jag precis tagit fingrarna ur arslet och fört in bilder, men dom flesta bilder hittar ni på pixbox för jag orkar inte lägga upp alla hära, men jag lägger upp några av bilderna på ett litet tag.. A har precis dumpat mig för att fara och vara med sina vänner och se när dom körde skoter på vattnet, jag fick ju förståss följa, men jag börjar bli less motorfordon vid det här laget.

Veckans längsta skoldag är avslutad men jag kommer ändå att tvingas spendera kvällen åt plugg, tyvärr. Jag gav föresten A hans present idag (han fyller snart år) för självklart kan jag inte hålla mig. Det var en "öl pump" det ser ut som en bensin pump och så fyller man den med öl och så pumpar den ut öl, kul va? Jag såg den först på internet, fast den var slut såld där. Sen gick jag in på presenten bara för att spana litegrann, och vad tror ni jag ser? Så jag köpte den direkt. Nu funderar jag bara på vad jag mer ska köpa. Något tips?


Så här såg presenten ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback