Min helg

Hej people! Uppdateringen har varit sådär hela helgen så därför ska jag ge er en snabb uppdatering:

Fredag:
Tog det bara lugnt med A och låg hemma och såg på tv hela dagen. Senare på kvällen tog vi dock oss i kragen och begav oss till Jennifer och var på en lugn kväll utan att någon drack dära.

Lördag:
Jag började dagen med att jobba. Det blev dock en ganska kort dag eftersom brödet tog slut men sålde ändå hyfsat mycket. När vi kom hem till mig så låg jag och solade med mamma och efter ett tag for A på cruising i Luleå. Då kom Jennifer över och så hade vi en film kväll där vi såg Robinsons (tycker ni föresten att Elenour var rätt vinnare), och båda national treasure filmerna. Sen kom A och dom hem kring 2.00 och då blev det sängen direkt.

Söndag:
Sov till 12.30 vilket jag inte lyckats göra på väldigt länge och när vi vaknat och firat mamma på morsdag for vi till A där jag låg och solade och lyckades få mig en bikinirand, den är svag men den syns om man tittar noga. Sen for vi till Curt och Gertrud och åt lite tårta och sen har vi inte gjort så mycket mer.

Föresten så är A en mördare. Han körde på en liten oskyldig fågelunge igår medans mamman såg på. Han är en ond människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback