Jag lider.

Här kommer ett "efterlängtad" inlägg till er mina kära läsare. Jag har varit väldigt sjuk de senaste dagarna och är fortfarande jätte sjuk och vet inte än säkert om jag tar mig upp till skolan imorgon. Idag har jag lyckats hosta så mycket så att jag spytt fast nu är det bättre med host fronten, däremot så känns det som om jag har ett rakblad i halsen och det är inte heller så mysigt. Och jag har varit väldigt dum mot min kropp de senaste dagarna också, jag har tvingat mig själv att vara ute trots den här envisa förskylningen. Någonting som inte gör saken bättre att jag misstänker att jag håller på att få ögoninflammation också och de känns verkligen allt annat än bra. Det kan ju sjäälvklart ha någonting med förkylningen att göra så jag får se om det ger efter.

Igår var jag på fest. Kvällen började hos Fredde och slutade i sjulnäs. Det blev dock lite problem att ta oss hem så jag fick ringa Sandra så var hon gullig nog att skjutsa hem oss. Det spöregnade dessutom igår så mina väldigt ruttna och håliga skor blev genom blöta vilket nog inte var så bra mot min förkylning heller. Men det är ju ibland sånt man får leva med, men mina vänner, jag kommer nog inte grilla med er något mer den kommande veckan för just nu vill jag bara fokusera på att bli kvitt den här förkylningen.

Nu är jag iallafall hos A och gör inte så mycket. Jag har suttit framför tvn hela dagen och sett på serier och jag tror även att min kväll kommer att fortsättas spendera åt serier. En sak till innan jag går, jag lovar att jag ska vara bättre på att uppdatera i veckan!

Kommentarer
Millan säger:

Usch vad jobbigt! Hoppas du kryar på dig snabbt!!

Ha det jättebra! Millan

2009-05-24 | 22:59:30
Bloggadress: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback