Jag for till skolan trots allt

Imorse fick jag slita mig upp från sängen och i nästan slowmotion så fixade jag till mig, jag hann inte sminka mig så  det fick jag göra i bilen på väg till skolan (åkte med mami). Nu har jag historia och håller på med palestina konflikten och det är faktiskt intressantare än vad jag trodde att det skulle vara från början. Men just nu har jag faktiskt inte intresse för någonting annat än att sova. Jag somnade kring 02.30 igår och det har ju som ni troligtvis märkt satt sina spår idag. En bra sak är att jag inte har fått någon kraftigare hostattack ÄN, men risken finns kvar att jag ska få det närsomhelst eftersom jag fortfarande bara är på första lektionen. Jag känner att jag verkligen vill vara på skolan idag eftersom jag inte vill missa någonting så här vid slutspurten. Det är 12 skoldagar kvar, sen är det  ett väldigt efterlängtad sommarlov som gäller.

Jag känner mig inte heller så sugen att gå på idrotten idag eftersom då kommer jag väl vara tvungen att åka in i akuten av hjärtattack eller någonting tack vare min helt "underbara" förkylning (hoppas ni känner ironin), så jag ska prata med Kajsa och fråga om jag antingen får fara hem eller om jag bara ska gå ut eller någonting. Nu ska jag återgå till skolarbetet, hoppas att ni mår bättre än jag gör kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback