Hemma hos A igen

Hellu! Jag har kommit fram til vad jag ska ha för någonting på mig på "examen". Jag har ju ingen examen i år men har iallafall bestämt mig för skorna jag köpte idag och för en vit söt klänning, som jag längtar!

 Vi kom precis hem efter att ha varit med lite folk och kört runt, jag och A har även hunnit vara på havsbadet och gå en väldigt kort promenad, det bler för kallt så vi gick tillbaka till bilen. Jag kom fram till hur litet havsbadet egentligen är. Det ser så himla mycket större ut med alla husvagnar dära, men nu var det inte en enda. Fast snart är det ju sommar och då kommer det ju att bli fullt igen. Mina föräldrar står alltid dära med husvagnen så ibland följer vi med och sover (bland annat under beach partyt) och det är lika roligt idag som det var för 10 år sen, nu kanske det bara är roligt på ett annat sätt.

Jag är fortfarande hos A fast jag måste egentligen hem och duscha och byta kläder, om det är bra väder imorgon ska jag premiär använda mina nya skor, dom är så fina! Men nu ska jag dra mig vidare och se vad tvn har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback