Hellu people!

Idag slutade jag 11.20 fast jag är ändå kvar på skolan än, mina planer idag var egentligen att köra moppe till skolan och efter det fara på steppan och träna. Men när jag tittade ut genom fönstret imorse och såg regnet ösa ner så ändrades mina planer fort. Istället åkte jag bil in med A och glömde gym kläderna hemma, så nu sitter jag här, kl 13.40. Jag har dock hunnit vara och prata med en kompis som har gjort slut med sin kille idag (jag vet inte om hon vill att jag skriver det hära så jag nämner inga namn) på skolan så hon var väldigt ledsen den stackarn.

Jag har föresten lyckats slarva bort mina LÄXOR. Jag hade min älskade tyg kasse (som jag har läxorna i) med mig, och så gick vi från Oden till Freja och la oss i bäddsalen. Och när jag går tillbaka in i Oden så märker jag att den är borta, jag skyndar mig genast tillbaka till Freja och bäddsalen men den är inte där, jag kollade hela vägen som jag hade gått men den är spårlöst borta. Damn it.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback