Grattis älskling!

Idag fyller ju då A år och nu sitter jag hos honom och väntar på att han ska komma hem. Jag har varit snäll och städat hans rum bara för att han fyller år så nu får han lov att bli glad. Jag har ju gett honom hans presenter redan (en "ölpump" och en premunation på bilsport) men han ska få en till sak lite senare, nu blir ni nyfikna va? Hehe, men det är tyvärr en hemlighet så det får ni veta senare.

Dagen kommer då som ni kanske redan förstått, bestå av tårtätande och träffa Andrés släkt, så det kommer bli en rätt så trevlig dag,

Torsdag: André fyller år.
Fredag: Jespers Sandra fyller år.
Söndag: Sandra (min syster) fyller år.

Alla på en gång? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback