Good girl!

Idag känner jag att jag har varit jätte duktig! Jag slutade då skolan 11.20 som vanligt på onsdagar. Då for jag direkt till Step in och tränade i gymmet dära i ca en timme. Sen när jag kom hem så åt jag lunch (jag for direkt och tränade och hann inte äta lunch på skolan) och då gjorde jag nudlar och wook grönsaker istället för billys/gorbys som det brukar bli, och så har jag dessutom fått en massa plugg gjort! Synd bara att jag inte hade ork att gå ner med min tvätt hög, men det får vi ta någon annan gång. Imorgon fyller föresten A år så då ska jag till honom och vara onyttig men jag ska försöka att hinna med ett träningspass efter skolan också. Vi får väl se hur det blir. Nu sitter jag och läser tidning och dricker te. Perfekt slut på en onsdags kväll! Hejdå!


Jag bjuder på en bild på A också

Kommentarer
Faster Gösta säger:

snygg kille

2009-05-13 | 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback