Fullbokat men lugnt

Gårdagen var väldigt rolig, hade dock inte med mig kameran så det blev inga bilder, tyvärr. Idag är jag lite bakis och jag har hållit på att frysa ihjäl hela dagen, men nu när jag har fått mig en varm dusch känns det faktiskt bättre.

Ikväll kommer då Andrés föräldrar på middag hit och det blir grekisk pytt i panna. Grymt gott! Sen ska vi hinna med att fara på bio med Jocke, Jennifer och Mats så den här kvällen blir fullbokad men ändå lugn, och det behöver jag! Nu orkar jag inte skriva nå mer, jag ska klä på mig och bädda min säng och göra mig klar osv. Vi ses.

Kommentarer
Nadja säger:

Fin blogg :)

2009-05-11 | 21:52:39
Bloggadress: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback