Dumma envisa förkylning

Vad är blont med röd tröja och sitter uppe klockan 1.00 på natten för att hon inte kan sova? JAG. Så grymt typiskt mig. Hostan har kommit tillbaka och jag kämpar nästan ihjäl mig för att inte hosta för då skär "rakbladen" i min hals mig ännu mer. Gud så smärtsamt, och jag vill verkligen upp till skolan imorgon för jag vill inte missa någonting mera. Vad hände med mig som aldrig brukar bli så kraftigt sjuk? Usch, som jag inte är glad!

Ja, vad ska man göra åt saken när man knappt kan svälja ens för att man har så ont i halsen? Jag blir så sur på mig själv, jag vill kunna fara och träna igen och slippa sitta ner hela dagarna och vänta på en ny hostattack, har ni några tips till mig så att jag kan bli frisk snabbare? Jag är snart villig att göra vad som helst, det hära med att vara sjuk är verkligen inte min grej. Och jag hatar att kröjma också men jag mår så himla dåligt. Nu ska jag återvända till sängen och iallafall försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback