Dåligt väder.

Efter skolan blir det fest med Jenny med mera. Jag känner mig inte sp jätte taggad just nu, men jag blir väl piggare sen och då kommer jag troligtvis bli mer taggad. Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Nu är jag fortfarande på skolan då och har lunch, jag har redan ätit för länge sen så jag satte mig en stund i biblioteket. Jag är för trött för att umgås med folk just nu.

Imorse blev jag väldigt besviken. Det såg ut att ha regnat hela natten och var mulet och kallt men jag tänkte att det går säkert över, så jag tog mina nya skor i en påse och tog på mig mina puma skor (utan sockar för att jag skulle ju byta skor sen) och när jag kommer fram håller jag på att frysa ihjäl (jag körde moppe) så jag kan inte ha på mig mina skor för att dom är så kalla, så jag har gått omkring med mina puma skor hela dagen, utan sockar och utan sula i skon så jag har jätte ont i fötterna. Fuck.


Kommentarer
Maria säger:

vilken härlig färg du hade på din blogg=)

2009-05-09 | 00:12:09
Bloggadress: http://belelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback