¡Hola!

Kvällen har spenderats med en massa folk på en massa olika ställen men nu är vi hemma för att Andrés bil började "ryka". Både igår och idag har den fått något ryck då den har börjat ryka riktigt ordentligt. Igår var det ett så kraftigt rökmoln att dom som körde bakom inte såg någonting och trodde att dom skulle köra i diket. Idag var rök molnet dock lite mindre, A försvann någonstans men jag antar att han gick ut till bilen för att lista ut vad det var för fel. När han kommer upp ska vi då se film har jag precis bestämt, om han kommer upp någon gång det vill säga. Nörd.

Idag har jag varit trött hela dagen. Varför vet jag inte, men det beror väl på att jag har sovit för mycket. Nu när jag tänker efter så tror jag att jag skulle bli väldigt uttråkad på dagarna utan skola, för jag hatar att sitta och göra ingenting.

Nu kom A upp och sa att han hade fixat bilen (tror han) så vi får väl se om den exploderar när vi tar oss en runda imorgon. Nu blir det film och macka. Hej då kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback