Samhälls?

Idag har jag blivit antagen till samhälls, jag var tredje reserv när vi började skolan och nu har jag tydligen en chans. jag tror att det blir så att jag börjar samhälls, för jag är inte särskild förtjust i all matte i teknik om jag ska vara ärlig, men jag som just hade börjat lära känna alla.. :) det blir nog att gå i sp1b tror jag, för det var den platsen jag fick erbjuden. och det duger väll för mig? :) Idag har jag och André sett en liten bit av världens bästa film: Morgon Pålsson - världsreporter. jag hann inte se hela eftersom jag var tvungen att fara hem, men den filmen är grymt rolig och är verkligen att rekommendera!

jag är nervös inför morgontagen då mitt "stora" beslut ska fattas. men jag är 90% säker på samhälls så jag hoppas jag inte hinner ändra mig igen, men det går säkert bra.

Idag förutom att vara med älsklings André, så har jag lyckats få fickan utsmetad med after eights. jag la en after eight i fickan och lyckas glömma bort den, när jag kollar nästa gång har pappret smitit iväg och after eigthen har smetats ut och liknar.. nånting jag inte ska nämna. intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback