Uttråkad.

Åh vad jag känner mig utråkad just nu. Men snart blir det iallafall att se film. Jag har börjat inhandla lite julklappar nu.Men bara dom billigaste sakerna för så mycket pengar har jag inte. Det blir att köpa mer julklappar direkt jag får pengar. Jag har redan funderat ut vad jag ska köpa till dom flesta så att det ska nog gå bra tror jag. Dom kommer nog att bli nöjda med sina julklappar hoppas jag :) Det dåliga är ju att jag har väldigt liten inkomst, men jag tror att jag ska ha råd iallafall. så det blir att gå på stan riktigt direkt när jag får pengar!

Nu hoppas jag på att min data nörd till pojkvän vill se den där filmen med mig så att jag slutar att vara så här utråkad. Men nu ska jag gå och leta rätt på den där filmen så får vi se om André verkligen har bränt ut den :)

Kommentarer
Camiiiiiiiiiilla :D säger:

Haha, verkligen inte xD

2008-11-19 | 19:56:25
Bloggadress: http://camiillagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback